Trip to Hatyai - Krabi (15-19 Feb 2015)

0
DAY 4 : 19 Feb 2015
Breakfast


Last day kt aonang krabi.....dh sbb last day kan mmg x jln mane2 dah la.pegi breakfast pon dekat2 situ je.cadangnye nk makan area depan hostel je.skali mcm mane,tukar plan mkn kt ari 1st breakfast kt krabi tu.sbb penangan pancake a.k.a roti canai dan utk habiskan duit baht yg tinggal tu.makan mahal la katenye.kehkehkeh....kire yg byr mkn ari ni semua x kire.sedekah a.k.a belanje la......


tu dia breakfast aku...pad thai seafood

Airport KRABI

Lepas sarapan,kitorg pon blk hostel semula.nak menikmati aircond yg dibuka hanya dari jam 10pm-8am.haha....ikut peraturan wokey!!!sambung tdo jap la sbb check out kol 12pm.tgh sedap2 landing,dpt call dr kakda menyatakan yang van yg booking utk ke airport tu x bole nk singgah kt factory outlet.ingatkan nk perabih duit kt sane.huhu...die x bg membazir dh kot.ngeee....so lps check out je kitorg terus ke airport.airport die kecik je.utk ke airport memakan masa lebih kurang 30mins.kitorg naik fortuner (700baht).

 masa untuk pulang

 signboard

check in utk departure

lama gak la kitorg kene dok kt airport ni.sambil tu dok cr brg2 utk perabih duit (x abis gak,mcm2 rasenye aku dh beli.ke aku bawak duit byk?haha...).ade surau sini.so bole la solat dlu sblm blk.siap tertdo2 aku kt sini.pastu dh x jumpe makanan halal,kitorg pon makan megi yg ade cop halal.cantik packaging die.senang utk org makan.nasib la ade air panas skali die tlg bancuhkan megi kitorg.buat alas perut sementara nk tgu flite kol 6pm.flite agak delay sket la.tgu punye tgu,akhirnya time to go back.goodbye KRABI....see u soon!!!welcome back MALAYSIA......

 surau kt airport...alhamdulillah selesa.

 selamat tinggal KRABI

dapat seat tepi tingkat...slalu memang aku xkan duduk sini sbb susah nk kuar kan.lgpun kaki aku panjang.haha....tp best plak rupenye dok sini.


BERAKHIR SUDAH PERCUTIAN DI HATYAI-KRABI.TU LA SERBA SEDIKIT AKU BOLE KONGSI DENGAN KORANG SEMUA.JUMPE NEXT...CUTI² MALAYSIA PLAK

REDANG.............WE'RE COMING 19-21 APRIL 2015

0 comments: