Entry Pertama 2014

0
assalamualaikum...

ermmm...lame rasenye aku tidak mem'blog'kan diri.mungkin dlu ke'bz'an untuk melunaskan tugasku sbg pelajar membataskan masa utk aku menulis di blog.

tp kini mungkin aku akan kembali mencurahkan segala isi hati (sukati aku la nk tulis ape kan...hehe),berkongsi ilmu dan apa saja yg dirasakan sesuai utk ditulis di sini.

semoga aku sentiasa diberikan kesihatan dan kesejahteraan yg baik.semoga senantiasa berada di bawah lindungan dan rahmat dr Allah SWT.

2014 sudah tiba...umur pon semakin bertambah.aku harus bergerak pantas.mungkinkah sudah tiba masanya utk aku move on to the next chapter?atau mungkin sudah tiba masanya aku meninggalkan kerjaku yg skrg dan pergi mencari pengalaman lain?semuanya aku serahkan kepadamu Ya Allah...berikan aku petunjuk dan hidayahMu.apa yg terbaik itu semua dtg dariMu.aku cuma hamba yg hina dipinjamkan di dunia yg fana ini...

Bantulah hambuMu ini Ya Allah....
Amin Ya Rabbal Alamin.....


:: FIS 4Jan2014 ::

0 comments: